Klachtenregeling & Geschillencommissie

 

Klachtenregeling

Indien u ontevreden bent over onze dienstverlening dan kunt u een klacht indienen binnen drie maanden na het moment waarop u kennis nam of redelijkerwijs kennis had kunnen nemen van het handelen of nalaten dat tot uw klacht aanleiding heeft gegeven. De navolgende regeling is van toepassing op de klachtprocedure.

Indienen van een klacht

Een klacht zendt u schriftelijk aan het bestuur van Holthuizen c.s. Advocaten (Postbus 75955, 1070 AZ, Amsterdam). Dat kan ook per e-mail (v.holthuizen@hhlaw.nl danwel jw.hilhorst@hhlaw.nl).
Om uw klacht zo snel mogelijk te kunnen beoordelen, is het van belang dat u de volgende zaken opneemt in uw brief:

  1. Uw naam, adres en woonplaats, en eventueel uw telefoonnummer en email adres;
  2. Het nummer van uw dossier bij Holthuizen c.s. Advocaten;
  3. De datum waarop u uw brief verstuurt;
  4. Een duidelijke omschrijving van uw klacht;

Kopieën van documenten die de klacht verduidelijken.

Hoe meer relevante informatie u verstrekt, hoe beter wij in staat zijn uw klacht te beoordelen.

Ontvangstbevestiging

U ontvangt zo spoedig mogelijk een schriftelijke ontvangstbevestiging.

In deze ontvangstbevestiging wordt u geïnformeerd over de naam van degene die de klacht behandelt en over het verloop van de klachtenprocedure.

Behandeling van de klacht

Het bestuur van Holthuizen c.s. Advocaten wijst een bemiddelaar aan, dat kan het bestuur zelf zijn.De bemiddelaar zal de betrokken advocaat over de klacht in kennis stellen en deze in de gelegenheid stellen daar binnen een te stellen termijn (schriftelijk) op te reageren.De bemiddelaar kan u tijdens de beoordeling van de klacht vragen om extra informatie.Indien de bemiddelaar dit nodig acht, kunnen beide partijen worden uitgenodigd voor een gesprek. De bemiddelaar draagt zorg voor een snelle en behoorlijke behandeling van de klacht.Indiening van een klacht schort de afhandeling van het dossier in principe niet op.

Reactie op uw klacht

U ontvangt zo spoedig mogelijk een inhoudelijke reactie op uw klacht. Indien vertraging ontstaat, wordt dat onder opgave van redenen kenbaar aan u gemaakt.
Holthuizen c.s. Advocaten streeft er na om uw klacht naar tevredenheid af te handelen.

Vervolg

Indien u met de uitkomst niet tevreden bent, kunt u overwegen uw klacht voor te leggen aan de zogeheten deken van de Orde van Advocaten in het arrondissement Amsterdam of aan de hieronder vermelde geschillencomissies. 

 

Contact

Heeft u meer vragen? Neem dan contact met ons op

Holthuizen Incasso Advocaten
Kloveniersburgwal 131A
1011 KD Amsterdam

+31(0)20 6538530
info@hhlaw.nl

Geschillencommissie

Wij hechten veel waarde aan transparantie en de kwaliteit van onze dienstverlening. Daarom zijn wij aangesloten bij de Geschillencommissie Advocatuur Consumenten en de Geschillencommissie Advocatuur Zakelijk.

Deze geschillencommissies bieden een onafhankelijke en deskundige manier om eventuele klachten of geschillen snel en zorgvuldig af te handelen. Dit geeft u als cliënt de zekerheid dat uw belangen centraal staan en dat u kunt rekenen op een rechtvaardige behandeling.

Indien een eventuele klacht niet naar tevredenheid wordt opgelost via onze eigen klachtenregeling, heeft u de mogelijkheid om zich te wenden tot deze geschillencommissies. Zij zorgen voor een onpartijdige beoordeling en bemiddeling in het geschil.

Heeft u vragen over onze klachtenregeling of onze aansluiting bij de geschillencommissies? Neem gerust contact met ons op. Wij staan u graag te woord.

De Geschillencommissie

Website:
www.degeschillencommissie.nl

Postadres:
Postbus 90600
2509 LP Den Haag

Bezoekadres
Bordewijklaan 46
2591 XR Den Haag

Bel: 070 310 53 10

Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag 09:00 - 16:00 uur